Saturday, May 10, 2008

PEMANDU KURENG HEMAH

Memang ramai pemandu yg kurang berhemah mahupon yg tak berhemah di jln raya kan? one of them is me heheh…aku harus mngaku kadang kala prasaan x sabar & mahu cepat smpai ke destinasi mnyebabkan aku trburu-buru & mnimbulkan rasa marah pemandu yg lain.

Mngenangkan pristiwa pd satu pg yg indah & nyaman mmbuatkan aku trsenyum sndirian. Waktu tu aku di Jln Kola Kedah, kurang lebeh jam 7.45 mnit pg. Sampai kat satu simpang empat ni, lampu trafik naik kaler merah, so aku pon brenti le mcm biasa. Tetiba aku tengok mcm ada satu yg x kena…knderaan dari arah opposite lane dah mula gerak…logically, lane arah btentangan pun spatutnya sama2 gerak la, coz knderaan yg mmbelok dari arah kanan (arah pukul 3) masih blum sampai turn, secara ringkasnya aku spatotnya dah boleh gerak. So dalam dok tragak-agak tuh, aku slow2 ke depan skit, then skit lg…dan lagi..dan lagi…then lpas 6-7 saat aku trus tekan pedal minyak meluncur truss…by that time lampu trafik untuk knderaan dari arah kanan aku dah ijau< & plahan-lahan depa dah mula gerak. Apa nk jadi, jadilah! Aku trus dgn slumber memecut van klasik ku itu, by that time aku prasan ada sorang motorist di blakang aku, angkat tangan tanda protes+marah…hehe ntah apa yg di maki dalam hati bruder tu agaknya yer?


Come to think of it, it’s quite fun actually haha!

1 comment:

:+:CikPayung:+: said...

wak.. masa bukak template tu.. awak kena perhatikan bebetul, sebab html code tu semua mewakili what's in ur page.. so depend pada tang mana awak nak letak shoutbox tu..awak kena identify mana satu html code utk setiap column tepi tepi dlm page awak ni.. if awak nak letak atas senarai kawan, awak kena cari mana satu html code friend list tu, then pastekan oggix html code right above the friend list nye html code.. errr faham tak?