Thursday, August 31, 2006

Dealova

Aku ingin menjadi mimpi indah
dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu
yg mungkin bisa kau rindu
Kerna langkah merapuh
tanpa dirimu
Ooh kerna
Hati telah letih

Aku ingin menjadi sesuatu
yg selalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa aku
selalu memuja mu
Tanpa mu sepinya waktu
Merantai hati
Bayang mu seakan-akan

Kau seperti nyanyian dalam hatiku
yg memanggil rinduku padamu
Kau seperti udara yg ku hela
Kau selalu ada

Hanya dirimu
yg bisa membuat ku tenang
Tanpa dirimu
aku merasa hilang
dan sepi....dan sepi


* aku suka lagu nih...jiwang Indon's lain dari jiwang M'sia, jiwang yg x mndayu-dayu meleleh leleh terlentok lentok, aku declare dis is the best love song eva heard!!Once mmg bagus banget (aku dulu baca nama dia ikut slang omputeh,silap la tuh)

3 comments:

:+:CikPayung:+: said...

=) lagu yg berjaya menarik narik emosi.. terasa mcm lagu ni menyampaikan harapan A kepada B... macam merayu pun ada agar B memahami harapan A... yang mana hidup A dah dipenuhi dan dibayangi oleh B.. la la la la la la la ( watak A dan B tiada kaitan antara idup dan mati hukhuk)

Nazmy Mohamed said...

bait2 yg hujung tu nmpak mcm mnggmbarkan cinta terhadap ilahi...ermm kcuali yg 'mimpi indah dalam tidurmu' jer

suhaimi sulaiman said...

I just love the song... expecially kalau tengah bawak kereta kat bukit damansara masa lepas hujan...